`•.¸¸¸.• کـــــــــــــــــــــــافــــــــــــــــــــی و ب •.¸¸¸.•`
`•.¸¸¸.• کـــــــــــــــــــــــافــــــــــــــــــــی و ب •.¸¸¸.•`
 
قالب وبلاگ


  دو پسر بچه ی سیزده و چهارده ساله کنار رودخانه ایستاده بودند که در آن هنگام یک مرد شرور که بزرگ و کوچک فرقی برایش نداشت, برای سر کیسه کردنشان سراغ آنها رفت, ابتدا به پسر بچه ی سیزده ساله که خیلی زرنگ و باهوش بود گفت:"من شیطان هستم اگر به من یک سکه ندهی همین الان تو را تبدیل به یک خوک می کنم."

پسر بچه ی سیزده ساله زبر و زرنگ خندید و او را مسخره کرد  و برایش صدایی در آورد!

مرد شرور از رو نرفت و به سراغ پسر بچه ی چهارده ساله رفت و گفت:" تو چی پسرک! آیا دوست داری توسط شیطان تبدیل به یک گاومیش شوی یا اینکه الان به ابلیس یک سکه می دهی؟ "

پسر بچه ی چهارده ساله که بر عکس دوست جوانترش خیلی ساده بود با ترس و لرز از جیبش یک سکه پنجاه سنتی درآورد و آن را به مرد شرور داد!

مرد شرورپس از گرفتن سکه ی پنجاه سنتی از پسرک ساده به سراغ پسرک سیزده ساله  رفت و خشمش را با زدن لگد و مشت بر سر او خالی کرد و بعد رفت.

چند دقیقه بعد پسرک زرنگ به سراغ پسرک ساده آمد و دید او در حال اشک ریختن است, علت را جویا شد, پسرک گفت:" با آن پنجاه سنت باید برای مادر مریضم دارو می خریدم "

پسرک سیزده ساله خندید و گفت:" غصه نخور, من سه تا سکه پنجاه سنتی دارم که دو تایش را به تو می دهم."

پسرک ساده گفت:" تو که پول نداشتی؟! "

پسرک خندید و گفت:" گاهی می شود جیب شیطان را هم زد "


      


نظرات شما عزیزان:

arash
ساعت1:16---7 تير 1392
سلام واقعا وب خیلی جالب و قشنگی داری...خوشحال میشم به منم سربزنی مطمئنم مطالبم به دردت میخورن

hossein
ساعت18:27---28 خرداد 1391
سلام دوست من . خسته نباشی.
وب خیلی خوب و مفیدی داری.
امیدوارم همیشه موفق باشی.
اگه قابل دونستی یه سر هم به من بزن.
خوشحال میشم...
یا مهدی(عج)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, ] [ 21:9 ] [ مریم ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

با سلام,به وبلاگ من خوش آمدید. اميدوارم لحظات خوبي رو در وبلاگ من سپري كنين.مي توانيد براي مشاهده ي تمامي مطالب وبلاگ ازقسمت موضوعات مطالب ديدن كنيد. لطفا نظرات,پيشنهادات يا انتقادتان را براي بهتر شدن وبلاگ در قسمت نظرات اعلام كنيد. كپي برداري از مطالب وبلاگ با ذكر منبع مجاز مي باشد با تشكر
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان `•.¸¸¸.• كافي و ب •.¸¸¸.•` و آدرس coffee-web.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
امکانات وب

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 182
بازدید کل : 84560
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور